Asystent Książka Korespondencji

Książka Korespondencji to elektroniczna wersja tych tradycyjnych, stosowanych w wielu firmach czy urzędach. Rejestruje korespondencje wychodzącą i przychodzącą.

Do czego służy program?

Możliwy jest podział na kilka sekretariatów. Program pozwala oznaczyć przyjęcie i wysłanie dokumentów. Mamy możliwość adresowania koperty, drukowania książki nadawczej oraz raportów. Osoba prowadząca książkę korespondencji bezpośrednio z programu ma możliwość wysyłania korespondencji do klientów.
Program jest prosty i przejrzysty w obsłudze umożliwi również dekretacje korespondencji do innych użytkowników programu.

Dla kogo jest dedykowany program Książka Korespondencji?

Aplikacja Książka Korespondencji to oprogramowanie do prowadzenia sekretariatu w firmach czy urzędach oraz kancelarii, musi być przede wszystkim prosta w obsłudze. Stanowisko sekretarki to praca, w której należycie przygotowane dokumentacje oraz jej dekretacje to klucz od zwiększonej wydajności firmy. Aby zwiększyć wydajność pracy kancelarii czy sekretariatu należy usystematyzować gromadzone informacje, dekretując znaczne ilości dokumentów.

Możliwości programu:

  •  W programie Asystent Książka Korespondencji daje nam możliwość rejestracji korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dzielenie korespondencji na osoby lub oddziały (dekretujemy korespondencję do użytkowników programu)
  •  Możemy nadawać własną numerację dla korespondencji
  • Moduł elektronicznej książki korespondencji pozwala na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji
  • Moduł dane kontaktowe dodaje automatycznie NIP, kod pocztowy, REGON, PESEL, numery kont bankowych
  • Narzędzie do przygotowania i wysyłania mailingu, pozwoli poinformować wszystkich swoich klientów o nowych promocjach, wysłać życzenia świąteczne itp
  • W programie możemy tworzyć różnorodne raporty i statystyki. Można skanować dokumenty bezpośrednio do programu.
  • W aplikacji można rejestrować faktury wychodzące i przychodzące oraz kontrolować ich płatności
  • Definiowanie i kontrolowanie terminów odpowiedzi na korespondencje (dla instytucji, które stosują się do ustawowych terminów odpowiedzi)
  • Program ma wbudowaną skrzynkę pocztową, gdzie w jednym miejscu bez wychodzenia z programu, można wysłać e-maile do klientów
  • Aplikacja automatycznie tworzy kopie bezpieczeństwa co zabezpiecza nas przed utratą danych oraz w szybki sposób możemy przenieść na inny komputer (odtwarzając z kopii bezpieczeństwa)
  • Kupując inne programy z serii Asystent są one kompatybilne ze sobą
  • Możliwością programu jest to, że można dokupić licencje na dowolną ilość stanowisk, potrzebną w danej firmie.

Dlaczego warto zakupić program?

Program Asystent Książka Korespondencji to aplikacja ułatwiająca pracę firmy. To elektroniczny dziennik korespondencyjny umożliwiający wpis korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz mamy możliwość dodawania elektronicznych plików (skany, zdjęcia). W programie mamy wprowadzone wszystkie dane kontaktowe, możemy tworzyć raporty korespondencji przychodzącej lub wychodzącej.
×
×

Koszyk