ASYSTENT BIURO

Asystent Biuro znajdzie zastosowanie w różnego rodzaju firmach, instytucjach czy też organizacjach. 

Dla kogo jest dedykowany program?

Posiada dwa niezbędnie moduły takie jak Książka Korespondencji oraz Rejestr Pism. Pierwszy z wyżej wymienionych modułów umożliwia prowadzenie pełnej ewidencji poczty a także rejestru faktur. Natomiast Rejestr Pism pozwala nam na uporządkowane zapisywanie rejestracji i dekretacji podań, próśb oraz innych pism.

 

Do czego służy program?

Asystent Biuro służy do zarządzania firmą, organizacją czy instytucją na najwyższym możliwym poziomie. Posiada dwa główne moduły, które ułatwiają pracę w biurze. Pozwalają na prowadzenie uporządkowanej bazy korespondencji z możliwością zarządzania pocztą i fakturami. Dzięki programowi możesz również prowadzić Rejestr Pism, różnego typu. Asystent Biuro ułatwia wyszukiwanie i dostęp do danych aktualnie nam potrzebnych.
  • Klient poczty e-mail
  • Książka korespondencji
  • Narzędzia do mailingu
  • Raporty i statystyki
  • Sortowanie danych
  • Bezpośrednie skanowanie dokumentów

Dlaczego warto zakupićprogram?

  • Książka Korespondencja
Prowadzenie pełnej ewidencji poczty
  • Rejestr Pism
Wszystkie pisma w jednym miejscu na wyciągnięcie ręki
  • Mobilność
Możliwość zarządzania danymi w bazie z poziomu smartfona
×
×

Koszyk